Monday, March 8, 2010

Thank you very much...-6.sınıflar- (5 golden kart ödüllü)

6 comments:

Anonymous said...

çok güzel bir ilahi ben çok fazla dinledim hiçte bıkmadım

Anonymous said...

slm ben beyza bu ilahiyi oneririm çok güzel çok fazla dinledim hiç sıkıcı deil insan kendini kaptırıo gidio

Anonymous said...

sir bu ilahiyi ben küçük yaşlarda ezberşlemiştim kuzenimle bunu çok beğendim çünkü ingilizceyi çok seviyorum ama bunu indirmek için dawland koymamışsınız :"((

Anonymous said...

bence harika ama şarkıya demiyorum 5 green cart ama şarkıyı kardeşim de ezberledi ger9çek ama hepsini dinlerken tam hepsini ezberledi

Anonymous said...

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Anonymous said...

arkadaşlar çok ama çok güzel dinlemenizi tavsiye ederim

Post a Comment

Yorumunuzu yazdıktan sonra, aşağıdaki Yorumlama Biçimi kısmından Adı/URL'yi seçip isminizi belirterek yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Bulunduğunuz bu bölümü Facebook'ta paylaşmak isterseniz, Ana Menü'nün üzerindeki Facebook sembolüne tıklayın.

ÇOK ÖNEMLİ NOT: Bu site sadece, İngilizce dersi adına hazırlanmıştır. Okulla alakalı yapacağınız diğer yorumların yeri burası değildir.

Facebook Favorites More